קיה יבנה

מרכז שרות ומכירה - מוסך קיה יבנה

מרכז שרות ומכירה קיה זני משלב מחלקת מכירות, אולם תצוגה ובנוסף מרכז שרות אזורי המספק שרותי מוסך ותיקונים לכלל תושבי יבנה

אולמות תצוגה של רכבים הם בדרך כלל מרשימים מאוד. בחלונות הראווה עומדים רכבים חדשים ומצוחצחים והמטרה שלהם היא לתת חוויית קנייה לאנשים שמגיעים לקנות רכב. קניית רכב היא דבר יוקרתי כיום, כאשר כל רכב הוא סמל סטטוס ולכן, אנשים רוצים להרגיש טוב כאשר הם משקיעים כל כך הרבה כסף במשהו שאמור לשרת אותם לתקופה ארוכה.

לחדר תצוגה יש משמעות גדולה מאוד לגבי ההחלטה לקנות רכב ולכן, אנשים מחפשים אולמות מרשימים שמלאים, כמובן, באנשי מקצוע איכותיים. מבין כל האופציות שיש בארץ, ויש לא מעט, קיה מעניקה ללקוחות שלה את מרכזי המכירות והשירות האיכותיים ביותר שיש. מעל כולם מבתלט מרכז השירות ביבנה, שמעניק שירות לכל האזור, כולל רחובות, דרום ראשון לציון והישובים הסמוכים.

במרכז קיה יבנה ניתן למצוא את כל הדגמים האיכותיים שמציעה היצרנית הדרום קוריאנית הפופולארית. קיה פיקנטו, המתאימה לרווקים, זוגות ואנשים שגרים בערים צפופות, נמצאת שם, וכמובן גם קיה נירו, פורטה, קארנס, סיד, קרנבל והדובדבן שבקצפת – קיה ספורטאז’ החזקה, שנחשבת למכונית חזקה המתאימה למשפחות גדולות שאוהבות לטייל.

הדבר היפה בקיה הוא שהיא אינה נישתית. מדובר בחברה שמתאימה את עצמה לקהל ובמיוחד לקהל הישראלי, שמחפש דברים מאוד ספציפיים. לא בכדי זוכה קיה לפופולאריות רבה בארץ, מכיוון שהתמורה לכסף היא מלאה – החל משלב ההמלצה לקנייה, דרך המחיר, תנאי הקנייה, קבלת הרכב והטיפול בו לאחר תקופה ממושכת.

מרכז קיה יבנה הוא מרכז מרשים מאוד שמצליח לתת ללקוחות של החברה את השירות האיכותי ביותר שיש באזור. קיה הפכה בשנים האחרונות לשם נרדף לרכב טוב ואיכותי מבחינת גימור ומכניקה, וישראלים רבים הבינו שאין לו הרבה תחליפים איכותיים בארץ. גשו למרכז השירות ביבנה והתרשמו ממה שיש לקיה להציע.

נשמח לעמוד לשרותכם בכל עת

08-9462642

מוסך קיה מודיעין